Program Mencari Kemesraan






















Program ini dirasmikan oleh YB Tuan Abdullah Sani b. Abdul Hamid dan turut dihadiri oleh YB Tuan Dr. Ahmad Yunus b. Hj Hairi bersama dif-dif jemputan khas Ketua Penolong Pegawai Daerah Kuala Langat, Penghulu Mukim Telok Panglima Garang, ketua-ketua jabatan, ketua-ketua kampung dan semua agensi yang terlibat di dalam program ini.

Bersandarkan mesej yang disampaikan oleh kedua-dua Yang Berhormat, Warga Kampung Telok Panglima Garang amat bersyukur kepada mempunyai pemimpim yang amat perihatin terhadap kebajikan tanpa mengira status warganya. Penyertaan serta kefahaman mereka di dalam aktiviti kemasyarakatan amatlah dihargai. Terima kasih YB!!!

Sambutan dari masyarakat setempat terhadap program ini menjadikan pemangkin kepada JKKK serta Majlis Perwakilan Penduduk Zon 4 (Ahli Majlis Pn. Salmah bt Muhammad) dan Majlis Perwakilan Penduduk Zon 5 (Ahli Majlis En. Abdul Rahman b. Amir) untuk bergabung sebagai satu penggerak modal insan dan mencapai visi dan misi kampung Telok Panglima Garang.

Terimakasih juga kepada semua penyumbang :
1. NGV Tech
2. Klinik Zariah
3. Grand Union
4. Dr. Basiron
5. En. Sivabalan
6. Syarikat Letrik Ismail
7. En. Aslar Abdan
8. En. Adnan Abu Bakar
9. En. Abdul Hamid b. Roslan

Kekurangan dan kelemahan bukan satu masalah tetapi menjadi CABARAN bagi menganjurkan program yang lebih besar dan bermakna untuk semua Warga Kampung Telok panglima Garang!!






0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ 2008 Kampung Telok Panglima Garang: Program Mencari Kemesraan | Original Template: Wordpress Themes | Modified By iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top